mercredi, février 08, 2006

Funny: La caissière la plus lente du monde



Je vais à cet endroit très souvent pour m'acheter des trucs pour le "déjeuner". Ca fait un ti boutte que je veux faire un film sur "elle". Mais évidemment la file devant sa caisse est souvent tellement longue que j'en prends une autre. Mais aujourd'hui j'ai "lunché" plus tard que d'habitude... et j'ai filmé en cachette. Désolé pour le mouvement brusque de la caméra. C'est très différent des caissières de Montréal; 50ans, debout et qui t'aide à "crisser" tes trucs dans ton sac.

- - - English: Slowest cashier EVER
I often go to get lunch there and I have wanted to film this woman for a long time. But since she's slow... the line in front of her till is often too long for me. But I was there a bit later today and went straight to her and filmed in "secret". I apologize for the bad camera movements.


6 Comments:

Anonymous n jobin said...

o tempora, o mores!

5:02 PM, février 08, 2006  
Blogger Laza said...

oui! Sauf qu'ici on est en 2006. Si je comprends bien:"Autres temps, autre moeurs".

8:52 AM, février 09, 2006  
Anonymous Anonyme said...

you are crazy....

3:04 PM, février 09, 2006  
Blogger vacasmagras said...

I have gotten to know the cashiers at my local grocery stores, so I won't go to the slow ones no matter how short their lines are!
Did you record that with your phone? With a lapel rose that had a hidden camera? A local newsteam from Channel Whatever?

10:53 PM, février 09, 2006  
Blogger Laza said...

I just used a simple, normal Casio Exilim digi cam. I acted as if I was looking at my pictures and not really filming. I often film without people knowing it ;)

8:37 AM, février 10, 2006  
Anonymous vizi0n said...

INCROYABLE!!!! merde j'espere que c'est pas comme ca chez Mcdo!

6:54 AM, septembre 29, 2006  

Enregistrer un commentaire

<< Home